Μια φωτογραφία την εβδομάδα

by - July 08, 2012

Δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς. Έπρεπε να πάρω μέρος. Ξέρετε, αγαπώ αυτού του είδους τις προκλήσεις. Πως θα μπορούσα να πω όχι στην καλοκαιρινή φωτογραφική πρόκληση του 365 Days of Bliss; 9 εβδομάδες, 9 φωτογραφίες. 

Εβδομάδα πρώτη:
Πετροζωγραφιές. χιχι. Δεν ξέρω γιατί αλλά όταν είδα αυτή την πέτρα μου ήρθε στο νου μια λιμουζίνα. Η λιμουζίνα όμως στο δρόμο έγινε νταλίκα, όχι όποια κι όποια, η νταλίκα της αγάπης...!

***
Μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες για την πρόκληση καθώς και όλα τα ιστολόγια που συμμετέχουν εδώ!

You May Also Like

14 σχόλια

  1. Υπέροχο!!!!!

    Εβελίνα

    ReplyDelete
  2. Άμα κουβαλάει αγάπη είναι η πιο πρωτότυπη νταλίκα της επικράτειας!!!

    ReplyDelete
  3. Η ωραιότερη και γλυκύτερη νταλίκα που έχω δει!!!!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  4. Πολύ όμορφη πετρούλα-νταλίκα..!

    ReplyDelete
  5. Καλησπέρα Βιβή και καλώς σε βρήκα στο blogοσπιτάκι σου!!! Φανταστική η νταλίκα της αγάπης! Μακάρι στο ταξίδι της να κάνει πολλές στάσεις!!! Καλή συνέχεια και σε περιμένω και στο δικό μου σπιτάκι!!!
    http://art-of-hand.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  6. Καλησπέρα κούκλα μου και καλή εβδομάδα! Η νταλίκα της αγάπης είναι φανταστική... η πιο ωραία που έχω δει!! Εύχομαι να κάνει όμορφα μακρινά ταξίδια, με οδηγό.... μόνο την αγάπη!! Να περνάς όμορφα, φιλάκια! :-)

    ReplyDelete
  7. Πολύ ωραία η νταλίκα της αγάπης!

    ReplyDelete
  8. Βιβίκα μου γλυκιά, τέλειες όλες οι δημιουργίες σου!!!Πιο όμορφη όμως ο Ορέστης!!!Πέρνα από το blog μου να τον δεις, σου στέλνει φιλάκια!!! Φιλάκια και από μένα, να έχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι!!!

    ReplyDelete
  9. Τρελοβιβή εσύ, τρελή και η νταλίκα σου,χιχι!!! Αλήθεια τι χρώματα χρησιμοποιείς; Εχω άπειρες πέτρες και έναν άντρα που ο καημός του είναι που δεν έγινε αρχιτέκτοντας (δηλ. χέρι που πιάνει να κάνει τα πάντα) και λέω να τον βάλω να περνάει ευχάριστα τις ελεύθερες ώρες του. Πες μου τι να αγοράσω από χρώματα, please! Callie by Anthomeli

    ReplyDelete
  10. Η νταλίκα της αγάπης ε?
    Μου αρέσει!!
    Αυτό που ρωτάει η Callie θα ενδιέφερε κι εμένα...μπορεί να κάνω κι εγώ πετροζωγραφιές (ωραία λέξη όμως ε?)
    Καλή σου μέρα!

    ReplyDelete
  11. Χρησιμοποίησα ακρυλικά χρώματα, τα συγκεκριμένα τα είχα πάρει από το lidl πριν καιρό αλλά σίγουρα πουλάνε και στα βιβλιοπωλεία. Για πιο σίγουρο αποτέλεσμα μπορείτε να πάρετε και ένα βερνίκι διάφανο και να τα περάσετε από πάνω όταν στεγνώσει το χρώμα!

    ReplyDelete
  12. Ωραια η πετροζωγραφια σου! Νταλικα της αγαπης....χαχαχα!!! Πολυ ωραιος τιτλος!
    Ειχα φτιαξει κι εγω παλιοτερα και την Κυριακη το απογευμα φτιαξαμε και καινουργιες με τις μικρες μου και τα ξαδερφακια τους! Θα μας βλεπουν τα βοτσαλα στις παραλιες και θα βγαζουν ποδια να φυγουν μακρια! Ειναι εθιστικο να τα ζωγραφιζεις....
    Φιλακιααααα!!!

    ReplyDelete
  13. Καταπληκτικό! Είσαι πραγματικά καλλιτέχνις!

    ReplyDelete
  14. Είναι πολύ όμορφη η Νταλίκα της Αγάπης....κάνε μιά στάση κι εδώ φορτηγατζού μουυυυυ....να με φορτώσεις....χάχάαααα...είσαι άπαιχτη...σάν το Φάμπιο !!!! ;ο)

    ReplyDelete