Photoshoot

by - April 24, 2013

New and old friends took their place in the grass. "Say cheese!" said the photographer to Angus the Raccoon.
Παλιοί και καινούριοι φίλοι πήραν θέση στο γκαζόν. "Πες τυρί!" φώναξε ο φωτογράφος στον Άγκους το ρακούν.
"Cheese? Where is the cheese?" Olivia the mouse wondered.
"Τυρί; Που είναι το τυρί;" Αναρωτήθηκε η Ολίβια το ποντικάκι. 
"Who cares for the cheese? This grass is so clean, we want some mud to play in!" Paris and Menios the pigs complained.
"Μα ποιος νοιαζεται για το τυρί; Αυτό το γκαζόν είναι πολύ καθαρό, πάμε στη λασπούλα να παίξουμε λιγάκι!" με ένα στόμα μια φωνή αποκρίθηκαν ο Πάρης και ο Μένιος τα γουρούνια.
There was also there Prokopis the panda bear,
Επίσης εκεί ήταν ο Προκόπης το Πάντα,
και η Σάρλοτ το κουνελάκι.

The Aliens where there too. "We are only made to order!" 
Μα φυσικά δε θα μπορούσαν να λείπουν οι εξωγήινοι
"Α εμείς είμαστε διαθέσιμοι μόνο με παραγγελία!"

You can find them all, and some more, in the shop!
Μπορείτε να βρείτε όλους τους κυριούληδες και τις κυριούλες στο μαγαζάκι!

Which one is your favourite?
Ποιος είναι το αγαπημένο σας;

You May Also Like

31 σχόλια

  1. Νομίζω πως η Σάρλοτ το κουνελάκι μου έκλεψε την καρδιά, αλλά όλα είναι υπέροχα!
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ αυτή η Σάρλοτ! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρία! Φιλάκια!

      Delete
  2. Όλη η υπέροχη παρέα μαζεμένη σε πολύ όμορφες φωτογραφίες!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Είδε η παρέα ήλιο και βγήκε !!!
    Να μου τους φιλίσεις όλους!

    Η Εύα πήρε την Εύα και ενθουσιάστηκε .....!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ πολύ χαίρομαι όταν ακούω τέτοια νέα! Όλους θα τους φιλήσω! Φιλάκια κ σε σένα!

      Delete
  4. Τέλεια η φωτογράφιση, με πολλή όμορφη παρέα! ;-)
    νομίζω πως η Ολίβια και η Ισαβέλλα είναι οι αγαπημένες μου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστούμε πολύ! Φιλάκια Anzouya!

      Delete
  5. αχ πόσο τέλεια όλα!!και η φωτογράφιση σούπερ!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Χαχαχα! Τελεια! Μου λείπει ο Φάμπιο! Επειδή τον θεωρώ μεγαλύτερρο σταρ, νομίζω ότι του αξίζει μια φωτογραφηση solo!
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χιχιχι, έχεις δίκιο Νατασάκι! Φιλάκια!!

      Delete
  7. όλη η παρέα είναι καταπληκτική!-
    ο άγκους, η ολίβια, ο ιάκωβος, η ισαβέλλα και η λουλού
    είναι οι αγαπημένοι μου!
    α! και η σάρλοτ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χιχι, όλοι σου στέλνουν τα φιλιά τους! Και στη Μπέτυ φυσικά!

      Delete
  8. omg how cute is this *_* ! i want them all to cuddle <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Τέλεια, Βιβίκα! Το ένα καλύτερο από τ'αλλο!! Και το ένα πιο γουστόζικο από τ'άλλο!
    Φιλάκια πολλά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ Πέπη μου! Φιλιά!

      Delete
  10. Ηρθε η άνοιξη και βγηκαν ολοι στην εξοχη και στο χορτάρι ε?
    Νομίζω μου έκανε κλικ το προφίλ του...παιδιου της πρώτης φωτογραφία, έτσι στοχαστικα που κάθεται....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μεγάλος θεατρίνος ο Άγκους! Φιλάκια Ελεάννα!

      Delete
  11. Πω πω, πανέμορφα!!! Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

      Delete
  12. ααααα τιιι ωραίοι!! εμένα οι αγαπημένοι μου είναι το λιονταράκι και ο Προκόπης το πάντα! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαριέττα, σου στέλνουν τα φιλιά τους! Ο Προκόπης ειδικά ;) Σε ερωτεύτηκε λέει, χιχι.

      Delete
  13. Αχ βρε Βιβίκα μου έφτιαξες την διάθεση πάλι!
    Είναι όνειρο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαράκι, εσύ μου φτιάχνεις τη διάθεση με τις σούπερ φωτεινές συνθέσεις σου και εγώ με τους κυριούληδες μου! Ανταλλαγή θετικής ενέργειας λοιπόν! Φιλάκια!!

      Delete
  14. oh my these photos made me want to squeal at their cuteness! The photos made me imagine a little story to go along with the characters ^_^ I am following! xx

    iampolkadots.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Actually Claire, there is a cute little story to go along with the characters! At least most of them! If you dig in the older post you will see! Thank you so much!

      Delete
  15. The raccoon reminds me of the raccoon from the movie 'over the hedge'; so cute!

    ReplyDelete
  16. Τα γαπάω όλα!
    Λιγο περιασσότερο το Ρακουν, χμ και το λιονταρακι, ε και ακομη λίγο το κοτοπουλάκι!

    ReplyDelete