Road Trip {Part one: Ljubljana}

by - January 04, 2012

Πριν μια εβδομάδα ακριβώς, φορτώσαμε το αυτοκινητάκι και πήραμε τους δρόμους! 
Στάση πρώτη: Λιουμπλιάνα, Σλοβενία! Απλά ΥΠΕΡΟΧΗ!!!


Το τελευταίο μαγαζί πουλούσε μαλλιά για πλέξιμο. περιττό να σας πω ότι το ερωτεύτηκα!
Αν και το κρύο ήταν τσουχτερό, δεν σταματήσαμε τις βόλτες... Δυστυχώς δεν κατάφερα να τραβήξω καμιά φωτογραφία της προκοπής το βράδυ που χιόνιζε τόσο μεγάλες νιφάδες, που μόνο νιφάδες δεν τις έλεγες!
Αυτή η πόλη μπήκε στην καρδιά μου!

You May Also Like

5 σχόλια

  1. Καλή χρονιά καλή μου! Πρέπει να περάσατε τέλεια. Είναι το όνειρό μου, να μπω σε ένα αυτοκίνητο και να γυρίσω όσες περισσότερες Ευρωπαικές χώρες γίνεται! Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  2. Μπράβο, πολύ όμορφη πόλη!

    ReplyDelete
  3. Καλή χρονιά, Vivika, ότι καλύτερο σου εύχομαι για το νέο χρόνο!
    Μα τι όμορφες εικόνες! Και ποιος δε θα ερωτευόταν το μαγαζί με τα μαλλιά; :)
    Πρέπει να περάσατε πολύ όμορφα, περιμένω να δω επόμενες στάσεις...

    ReplyDelete
  4. Cute post and amazing blog!
    Following! Follow back? <3

    ReplyDelete
  5. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!
    ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΡΙΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ....
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΒΙΤΡΙΝΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΠ.
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ!

    ReplyDelete